Opprettelse av driftskomite.
Styret har i siste styremøte opprettet en driftskomite som skal ta seg av den daglige driften i havna mellom styremøtene.
Komiteen består av tre personer: Kasserer, senior-oppsynsmann og et styremedlem.
Disse vil ta seg av alle spørsmål vedrørende båtplasser som tildeling, tilvisning av båtplass, bytte av plass etc.
Komiteen vil også registrere all utført dugnad. For å unngå misforståelser skal all kommunikasjon skje skriftlig til og fra komiteen.
Avgjørelser som er fattet av komiteen kan i tvils tilfelle klages inn for styret.
Oppgaver som for tiden er prioriterte.
Vinteren har herjet med havnene. Asfaltdekket i Nyhavn er undergravd og grus og stein er skyllet bort av sjøen.
Moloen i Nyhavn, særlig nordre del, må forsterkes og det blir kjørt på stein før vi kan asfaltere igjen.
Samtidig gjør vi ferdig snuplassene nå som vi har tilgang til stein.
Det skal også monteres flere strøm og vannposter i Konraddokken.